Fenerbahçe Beko'da sakatlık şoku! Yırtık tespit edildi
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Beko, milli basketbolcu Onuralp Bitim'in ayak bileği bağlarında yırtık tespit edildiğini açıkladı.

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Basketbol Süper Ligi takımlarından Fenerbahçe Beko, 26 yaşındaki forvet oyuncusu Onuralp Bitim'in sağlık durumu hakkında açıklama yaptı.
"Ayak bileği bağlarında yırtık tespit edildi"
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Oyuncumuz Onuralp Bitim, milli takımımızın 27 Kasım tarihinde Bosna Hersek ile oynadığı karşılaşmada sağ ayak bileğinden sakatlık yaşamıştır. Sporcumuzun yapılan detaylı kontrollerinin ardından ayak bileği bağlarında yırtık tespit edilmiş olup tedavisine başlanmıştır. Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede takıma katılmasını temenni ediyoruz."

Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...