Fenerbahçe Konya'da 120+1'de yıkıldı! Türkiye Kupası'ndan elendi
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Konyaspor ile deplasmanda karşılaşan Fenerbahçe, normal süresi 0-0 biten maçın uzatma devrelerinin sonunda gelen penaltı kararıyla 1-0 kaybetti. Kupada yarı finale çıkan taraf Konyaspor oldu.

Son 5 Haber

Montella, milli takımdan ayrılıyor mu? Kerem Aktürkoğlu açıkladı!

Noa Lang'ın Galatasaray sonrası yeni adresi belli oluyor

Obradovic'in Panathinaikos'taki dev maaşı belli oldu!

Juventus'tan Vlahovic için son hamle! Beşiktaş gelişmeleri yakından izliyor

Nagelsmann'dan Sane kararı! "Onu yedek bırakmak için neden yok"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Konyaspor ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Mücadelenin normal süresi 0-0 berabere bitti. Uzatmaya giden maçın 120+1'inci dakikasında penaltı kazanan Konyaspor, maçı 1-0 kazandı.
Konyaspor VAR'dan penaltı kazandı
117'inci dakikada Jevtovic'in kafa vuruşunu uzak köşeden Ederson son anda çeldi. Dönen topa hareketlenmek isteyen Kramer, Semedo ile girdiği mücadele sonucu yerde kaldı. Konyaspor cephesi bu pozisyonda penaltı bekledi.
VAR, maçın hakemi Ozan Ergün'ü pozisyonu izlemesi için monitöre davet etti. Pozisyonu inceleyen Ozan Ergün, Semedo'nun Kramer'e faul yaptığını belirledi ve penaltı kararı verdi.
Jevtovic penaltıdan golü attı
Penaltıyı kullanmak için Konyaspor'dan Jevtovic 120+1'inci dakikada beyaz noktaya geldi. Jevtovic, yaptığı vuruşta ağları havalandırdı.
Konyaspor Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı finalde
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe'yi eleyen Konyaspor, yarı finale yükselmeyi başardı. Konyaspor, yarı finalde Beşiktaş - Alanyaspor eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak.