Fenerbahçe Opet, Dörtlü Final’de
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Basketbolda ING Kadınlar Türkiye Kupası çeyrek final maçında Fenerbahçe Opet, deplasmanda Nesibe Aydın'ı 97-57 yenerek Dörtlü Final'e yükseldi. Detaylar.

Son 5 Haber

Ergin Ataman’dan Olympiakos maçı öncesi hakem tepkisi!

Maçta yere yığılan Christian Eriksen'in durumu iyi gidiyor

Arca Çorum FK’dan savunmaya Hırvat hamlesi!

Adana 01 FK Başkanı Menderes Kutlu canlı yayında yeni teknik direktörü açıkladı: Cafer Elek dönemi

Jürgen Klopp'tan Al Ittihad iddialarına yanıt: "Saçmalık!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Basketbolda ING Kadınlar Türkiye Kupası çeyrek final maçında Fenerbahçe Opet, deplasmanda Nesibe Aydın'ı 40 sayı farkla 97-57 yenerek Dörtlü Final'e yükselmeyi başardı.
Emma Meeseman en skorer isim oldu
Maçın en skorer oyuncusu Fenerbahçe forması giyen Emma Meeseman oldu. Yıldız oyuncu mücadeleyi 17 sayı, 10 ribaund ve 7 asist’ ile tamamladı.
Maçtan detaylar
Salon: TOBB ETÜ
Hakemler: Zafer Yılmaz, Orkun Yurttaş, Nagehan Şeyda Kurden Aktaş
Nesibe Aydın: Damla Gezgin 5, Wheeler 8, Merve Arı 4, Nared 14, Serfa 6, Wallace, Sevgi Tonguç 5, Merve Uygül 4, İlayda Güner 8, Elif Çayır 3
Fenerbahçe Opet: Allemand 12, Sevgi Uzun 6, Williams 16, Meesseman 17, Sabally 16, Alperi Onar 7, Olcay Çakır Turgut 7, Tilbe Şenyürek 8, İdil Saçalır 7, Selen İrem Baş 1, Sudenur Akarpa, Ayşe Yılmaz
1. Periyot: 15-23
Devre: 29-51
3. Periyot: 40-74