Fenerbahçe TFF'ye gitti! Yabancı hakem...
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Kulübü, Galatasaray ile oynanan derbide görevlendirilen Slavko Vincic'in performansını işaret ederek, TFF'ye yabancı hakem başvusunda bulundu.

Son 5 Haber

Askerlik şakası Dünya Kupası'nı karıştırdı! Güney Kore'den sert karar

Pierre Webo, Fenerbahçe'ye geri dönecek mi? Kamerun basını yazdı

İranlı yıldızın ABD vizesi, ilk maçın ardından sonra erdi!

FIFA, VAR odasında "üstünlük işareti" yapmakla suçlanan hakeme sahip çıktı

Nico Paz'dan Real Madrid'e sürpriz yanıt! Kararını verdi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'de şampiyonluk yarışı veren Fenerbahçe, 25'inci haftada 0-0 biten Galatasaray derbisinde düdük çalan Slavko Vincic'in performansını işaret ederek, Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) gitti.
TFF'ye kalan maçlar için yabancı hakem başvurusu
Sarı-Lacivertli kulüp, 2024 - 2025 sezonunda kalan tüm müsabakaların yabancı hakemler tarafından yönetilmesi için TFF'ye başvuruda bulundu.
Fenerbahçe'den açıklama
Fenerbahçe tarafından yayınlanan açıklamada şu ifadeler yer aldı: "24 Şubat 2025 tarihinde oynanan derbi müsabakasına Türkiye Futbol Federasyonu tarafından atanan yabancı Hakem heyeti yönetiminin Türk futboluna olumlu anlamdaki katkıları spor kamuoyunun çoğunluğu tarafından görülmüştür"
"Gerek müsabaka öncesi gerekse müsabakadan sonra hakem heyetinin performansı sonucunda aynı hakemin bazı Süper Lig kulüpleri tarafından da kendi müsabakalarında istenmesi, bugüne kadarki taleplerimizin haklılığının bir göstergesidir"
"Bu sebeple Türkiye Futbol Federasyonu’na 25 Şubat 2025 tarihinde müracaat ederek 2024 - 2025 sezonunda kalan tüm müsabakaların yabancı hakemler tarafından yönetilmesi talebimiz resmi olarak iletilmiştir"
"Bu bağlamda rakiplerimizin bizimle olan müsabakalarının yabancı hakem tarafından yönetilme isteğini memnuniyetle karşıladığımızı kamuoyunun bilgisine sunarız"