Fenerbahçe ve Galatasaray'dan kura çekimi sonrası ilk paylaşım
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Ziraat Türkiye Kupası'nda bugün gerçekleştirilen kura çekiminde Fenerbahçe ile Galatasaray çeyrek finalde eşleşti. Kuraların ardından her iki kulüpten de paylaşım geldi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek final ile olası yarı final eşleşmelerinin Kura çekimi bugün gerçekleştirildi.
Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) Riva'daki tesislerinde gerçekleştirilen kura çekiminde Süper Lig'de şampiyonluk mücadelesi veren Fenerbahçe ile Galatasaray çeyrek finalde eşleşti.

İki ezeli rakibi kupada karşı karşıya getirecek çeyrek final karşılaşması 1-2-3 Nisan tarihinde Kadıköy Ülker Stadyumu'nda oynanacak.

Öte yandan kupadaki eşleşen Fenerbahçe ve Galatasaray kulüpleri kura sonrası sosyal medya hesaplarından ilk paylaşımlarını yaptı. İşte iki kulübün paylaşımları:
