Ajansspor

Fenerbahçe yönetimi futbolcularla buluştu

Editör: Akın Ungan

Son Güncelleme /

Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım yönetimi, kamp çalışmalarını sürdüren teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve futbolcularla bir araya geldi.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 27 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.

Aziz Yıldırım, İsmail Kartal ile toplantı yaptı

Öğle yemeğinin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...