Fenerbahçe'den ayrıldı başkan oldu!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri. Basketbol Süper Ligi takımlarından Fenerbahçe Beko'dan ayrılan Maurizio Gherardini, İtalya Lega Basket Serie A'nın yeni başkanı seçildi.

Son 5 Haber

Geceye damga vuran kare! Herkes Nedved'in o halini konuşuyor

Kim Min-jae çılgına döndü!

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Fenerbahçe Beko'nun yönetim kurulu danışmanı Maurizio Gherardini, 11 yıl sona sarı-lacivertli ekipten ayrıldı.
Lega Basket Serie A'nın yeni başkanı oldu
Fenerbahçe Beko'dan ayrılan Maurizio Gherardini, Lega Basket Serie A'nın yeni başkanı seçildi.
"Kulüplere yardımcı olmaya çalışacağım"
Seçime tek aday giren Maurizio Gherardini, “Basketbol dünyasının yaşadığı büyük değişimlerde kulüplere yardımcı olmaya çalışacağım. Paylaşım, sürdürülebilirlik, görünürlük ve pozitiflik gibi kelimeleri seviyorum” ifadelerini kullandı.
Umberto Gandini: "Yürüttüğümüz çalışmalardan gurur duyuyorum"
Görevini devreden başkan Umberto Gandini ise, “Bu yıllar boyunca yürüttüğümüz çalışmalardan gurur duyuyorum: Daha güçlü ve çağa ayak uydurabilen bir Lig bırakarak ayrılıyorum” ifadelerini kullandı.
Başkanlığa tek aday olan Maurizio Gherardini, 2024-25 sezonunun kesin bilançosunun onaylanmasının ardından başlayacak olan üç yıllık bir görev süresiyle Başkan seçildi. Mevcut Başkan Umberto Gandini, bu tarihe kadar görevde kalacak.