Fenerbahçeli futbolcudan Galatasaray mağlubiyeti sonrası özür mesajı
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Fenerbahçe'nin Süper Lig'in 6. haftasında Kadıköy'de oynanan derbide Galatasaray'a 3-1 mağlup olmasının ardından Allan Saint-Maximin taraftardan özür diledi.

Son 5 Haber

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3

(GOLLER ve ÖZET) Japonya - İsveç | Maç Sonucu: 1-1
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Süper Lig'in 6. haftasında oynanan ve zirveyi yakından ilgilendiren Fenerbahçe - Galatasaray mücadelesini 3-1'lik skorla sarı-kırmızılı ekip kazandı.
Özür mesajı geldi
Fenerbahçeli taraftarların maç sonunda büyük üzüntüye uğramasının ardından Allan Saint-Maximin'den özür mesajı geldi.
"Sorry"
27 yaşındaki Fransız futbolcu Snapchat hesabından sarı lacivertli kalplerle birlikte ve büyük harflerle "Sorry" mesajını paylaştı.

Derbi performansı
Sağ ayaklı sol kanat oyuncusu Galatasaray'a karşı oynanan mücadelede 80 dakika sahada kalarak 5 çalım denemesinin 4'ünde başarılı oldu ve yüzde 79 pas isabetiyle oynadı.
Maximin çektiği 4 şutta yalnızca 1 isabet bulabildi.
1 gol 2 asist
Sarı-lacivertli forma altında 8 maçta forma giyen 27 yaşındaki futbolcu 1 gol 2 asistlik performans gösterdi.
Opsiyonsuz kiralık
Fenerbahçe, geride bıraktığımız yaz transfer sezonunda Allan Saint-Maximin'i Suudi Arabistan ekibi Al Ahli'den satın alma opsiyonu olmadan 1 sezonluğuna kiraladı.
