Fenerbahçe'nin Lille maçında stadyumun yarısı boşaltılacak! İşte sebebi
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Avrupa'daki temsilcilerimizden Fenerbahçe'nin, Lille ile oynayacağı Şampiyonlar Ligi 3. eleme turu maçında stadyum yarı yarıya boşaltılacak. İşte sebebi...

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 3. eleme turu ilk maçında Fransa Ligue 1 temsilcisi Lille ile deplasmanda karşı karşıya gelecek. Bu kritik mücadele öncesi Lille Başkanı Olivier Letang, çarpıcı açıklamalarda bulundu.
F.Bahçe'nin rakibi Lille
Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 3. eleme turu ilk maçında Fransa'nın Lille takımıyla 6 Ağustos Salı günü saat 21:30'da Hainaut Stadı'nda karşı karşıya gelecek.
Seyirci kararı
Bu kritik mücadele öncesi Lille Başkanı Olivier Letang, yeni transferleri Aissa Mandi'nin imza töreninde açıklamalarda bulundu. Letang, stadyuma gelecek seyircilerle ilgili önemli bir karar alındığını ifade etti.
Letang, Fenerbahçe maçında, Hainaut Stadyumu'ndaki güvenlik önlemlerinin yetersiz olması sebebiyle 25 bin kişilik kapasitenin yalnızca 12 bininin kullanılacağını açıkladı.