Ferdi Kadıoğlu: "Gerçekten çok kötü bir oyun ortaya koyduk"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika | Fenerbahçe, Türkiye Kupası'nda MKE Ankaragücü'ne 3-0 yendildi. Ferdi Kadıoğlu, maçın ardından açıklamalarda bulundu. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Finali'nde MKE Ankaragücü ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Eryaman Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi ev sahibi Ankaragücü 3-0 kazandı. Fenerbahçe'de Ferdi Kadıoğlu maçın ardından açıklamalarda bulundu.
"Taraftarımızdan özür diliyoruz"
Ferdi Kadıoğlu, "Taraftarımızdan özür diliyoruz. Bugün gerçekten çok kötü bir oyun ortaya koyduk. Bundan dolayı özür diliyoruz. Şimdi oynayacağımız ve kazanmamız gereken 3 kupa var. Bunlara odaklanacağız. Sonuçtan dolayı fazlasıyla üzgünüz" ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...