Fernando Muslera: ''İkinci yarı çok daha iyiydik''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Süper Lig'in 20. haftasında Galatasaray deplasmanda Hatayspor'la 1-1 berabere kaldı. Maçtan sonra Fernando Muslera açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

TOFAŞ, ABD'li basketbolcu Shavar Reynolds'ı kadrosuna kattı

Başakşehir'in Avrupa'daki rakibi belli oldu!

Los Angeles’ın Kalbinde Türk Esintisi: Chobani Sponsorluğundaki ''Turkish Vibe Zone” Kültür ve Eğlenceyi Buluşturuyor!''

Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi ikinci eleme turundaki rakibi belli oldu

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi ikinci eleme turunda Gornik Zabrze ile eşleşti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Süper Lig'in 20. haftasında Galatasaray, Hatayspor ile deplasmanda karşılaştı. Mersin Stadyumu'nda oynanan maç 1-1 sona erdi. Zorlu maçın ardından Fernando Muslera açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''Bazen böyle uyandırmalar gerekebiliyor''
Karşılaşmadan hemen sonra açıklama yapan Muslera, ''İkinci yarı çok daha iyiydik. Çok fırsat yakaladık ama gol atamadık. Her şeyi yaptık. Bütün takım çok iyi oynadı. Sakin olup oynamaya devam etmeliyiz. Bazen böyle uyandırmalar gerekebiliyor.''
''İnanılmaz mutluyum bu takımı temsil ettiğim için''
Galatasaray'da olduğu için mutlu olduğunu ifade ede Muslera, ''İnanılmaz mutluyum bu takımı temsil ettiğim için. Tarihe geçtiğim için de mutluyum. 428 maç Galatasaray’ı temsil etmek benim için büyük gurur.'' dedi.