Fikret Orman: "Bu durumu kabul edemem"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fikret Orman: "Bu durumu kabul edemem"

Son 5 Haber

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı

Tedesco, eski Fenerbahçeli ismi transfer listesine ekledi! Milli yıldız...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fikret Orman: "Bu durumu kabul edemem"
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile 1-1 berabere kalmalarının ardından büyük üzüntü yaşadı. Üzüntüsünü paylaşan siyah-beyazlıların 1 numarası, "Takımın bu durumunu kabul etmem söz konusu değil" ifadelerini kullandı.
Fikret Orman, Erzurum beraberliğine çok üzüldü
Fanatik'te yer alan habere göre; Vodafone Park'ta Beşiktaş, Erzurumspor ile 1-1 berabere kalınca Fikret Orman deyim yerindeyse çılgına döndü.
"Kabul etmem söz konusu değil"
Orman, düşüncelerini yönetimdeki kurmaylarıyla paylaşırken, "Her türlü tepkiye göğüs gerip istenilen oyuncuları aldık. Takımın bu durumunu kabul etmem söz konusu değil. Futbol bu. Yenilebiliriz de ama böyle değil" diyerek dert yandı. (Fanatik)
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...