Fikret Orman'dan Medel yorumu!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fikret Orman'dan Medel yorumu!

Son 5 Haber

Kocaelispor, kanat transferinde tıkandı! Çin'e gidiyor...

Beşiktaş imza attırıyordu, Galatasaray devreye girdi!

Trabzonspor Basketbol, tecrübeli oyun kurucu Rıdvan Öncel'i kadrosuna kattı

FLAŞ İDDİA | Fenerbahçe'den yıldız forvete dev teklif!

Nagatomo tarihe geçti! Sami Al-Jaber'in rekorunu elinden aldı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fikret Orman'dan Medel yorumu!
AJANSSPOR - Beşiktaş, İtalya Ligi’nde Inter forması giyen Şilili futbolcu Gary Medel ile anlaşmaya vardı. Tecrübeli futbolcu için Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman’dan hoş geldin mesajı geldi.
Orman, Medel ile görüşmelere başlandığının resmi olarak açıklanmasının ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
Fikret Orman, Gary Medel'in Beşiktaş formalı fotoğrafını paylaşarak "Ailemize hoş geldin Medel. Beşiktaş'ımıza hayırlı olsun" yorumunda bulundu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...