Flaş açıklama: "Fenerbahçe konusu zaman aşımına uğradı! Bitti..."
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
Son olarak Süper Lig ekibi Trabzonspor'da çalışan Teknik Direktör Abdullah Avcı, Fenerbahçe ve A Milli Takım ile ilgili açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Son olarak Süper Lig ekiplerinden Trabzonspor'u çalıştıran Abdullah Avcı, bir televizyon kanalına konuk olarak dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
"Biz yaşlı bir ligiz"
Türkiye Süper Lig'in yaş ortalamasının yukarılarda olduğuna değinen Abdullah Avcı, "Biz yaşlı bir ligiz. PSG'i örnek verelim. Senelerce Şampiyonlar Ligi'ni kovaladı. Kimlerle kovaladı? Messi, Neymar, Mbappe gibi marka oyuncularla kovaladı ama olmadı. Şimdi Luis Enrique ile birlikte 2 senedir daha atletik ve genç oyuncularla yapıyorlar. Şampiyonlar Ligi'nde en fazla blok arası dikine pas atan takım. En fazla dribbling yapan takım. PSG'nin gittiği nokta harika.
Bizim ülkemizde fiziksel duruma şöyle bir bakış açısı var. Çarpacak, kıracak, dökecek. Bugün baskılar böyle olmuyor. Örnek verelim. Galatasaray'da en iyi baskıyı kim yapıyor? Mertens. Nasıl yapıyor biliyor musunuz? Rakibe temas etmeden yapıyor. Kapatıyor, bağlantıyı kesiyor ve oyuncuyu başka tarafa yönlendirerek rakibin geri oynamasını sağlıyor" dedi.

"Keşkelerim hiç yok"
Bir dönem Fenerbahçe ile anlaşma noktasına geldiği ve sarı-lacivertli kurmaylara sunum yaptığına değinen Abullah Avcı, "Fenerbahçe ve A Milli Takım konuları zaman aşımına uğradı artık. Bitti, yaşanmış güzel hikayeler. Keşkelerim hiç yok. O görüşmeler, o sunum, yaşadığımız deneyimler bize bir sonrasında çok önemli şeyler kazandırıyorlar" şeklinde konuştu.
Süper Lig'de şampiyonluk yarışı hakkında konuşan Avcı, "Bence daha lig bitmedi. Fenerbahçe'nin şansı var." ifadelerini kullandı.