Fofana: 4-1 kazanabileceğimiz maç 3-3 bitti!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fofana: 4-1 kazanabileceğimiz maç 3-3 bitti!

Son 5 Haber

Aziz Yıldırım cephesinden teknik direktör ve transfer sözleri

Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü'nden ayrıldı!

Olay iddia: Real Madrid başkan adayı Florentino Perez'in "gizemli transfer" Victor Osimhen

Murat Ülker, ''Bunu yapanlar Allah'tan bulsun'' diyerek isyan etti

Kayserispor Olağanüstü Genel Kurul toplantısında başkanlığa Ali Çamlı seçildi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fofana: 4-1 kazanabileceğimiz maç 3-3 bitti!
Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Antalyaspor ile Konyaspor 3-3 berabere kaldı.
Konyaspor'un yıldız futbolcusu Fofana maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalar yaptı. Fofana'nın açıklamalarından Ajansspor'un derledikleri şu şekilde:
Kolay bir maç olmadı. 4-1 kazanabileceğimiz maç 3-3 bitti. Kornerden 2 gol yedik. Odaklanmamız ve daha iyi olmamız gerek. Bursaspor maçına daha iyi çıkmalıyız.
Gol attığım için mutluyum. İlk golümü attım. Ama önemli olan takımın kazanması. Daha iyi hazıralnıp oynayacağımız maçlar diliyorum.
AJANSSPOR
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...