Fofana: ''Gol attım ama 1 puan veya 3 puan alsak daha iyi olacaktı.''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fofana: ''Gol attım ama 1 puan veya 3 puan alsak daha iyi olacaktı.''

Son 5 Haber

Mehmet Ali Aydınlar: "Kazanan Fenerbahçe olsun"

Aziz Yıldırım cephesinden teknik direktör ve transfer sözleri

Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü'nden ayrıldı!

Olay iddia: Real Madrid başkan adayı Florentino Perez'in "gizemli transfer" Victor Osimhen

Murat Ülker, ''Bunu yapanlar Allah'tan bulsun'' diyerek isyan etti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fofana: ''Gol attım ama 1 puan veya 3 puan alsak daha iyi olacaktı.''
Spor Toto Süper Lig’in 25. haftasında Beşiktaş, sahasında Konyaspor’u 3-2 mağlup etti. Ev sahibi takımın golleri Ljajic, Burak Yılmaz ve Kagawa’dan geldi. Konuk ekibin gollerini ise Ömer Ali Şahiner ve Fofana kaydetti.
Mücadelenin ardından Konyaspor'un ikinci golünü kaydeden Fofana açıklamalarda bulundu:
''Bugün gol attım ama 1 puan veya 3 puan alsak daha iyi olacaktı. Zor bir dönemden geçiyoruz. Çalışarak kazandığımız dönemlere geri dönmeliyiz. Avrupa yolunda önümüzdeki haftaki maçı kazanıp yolumuza devam etmek istiyoruz.''
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...