Fred: "Evimize üzgün olarak dönüyoruz"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Galatasaray, sahasında Fenerbahçe ile golsüz berabere kaldı. Maç sonrası sarı-lacivertli takımda Fred açıklama yaptı.

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Galatasaray, sahasında Fenerbahçe ile golsüz berabere kaldı.
Sarı-Lacivertli takımda karşılaşma sonrası Fred açıklamalarda bulundu.
"Biz bugün kazanmak için oynadık"
Fred, "Mutlu değiliz. Biz bugün kazanmak için oynadık. İyi oynadık. Geliştirmemiz gereken noktalar da vardı. Yarattığımız şanslar vardı. Rakibe çok şans tanımadık. Evimize üzgün olarak dönüyoruz. Kazanabilirdik. Şimdi kafamızı kaldıracağız. Şimdi çok önemli maçlar var. Bu maçları kazanmamız gerekiyor.
"Çok daha iyi olabilirdik"
Maç içerisinde iyi oyun ortaya koyduk. Önde baskı yaptık. Bizim eksiklerimiz son paslardı. Çok daha iyi olabilirdik. Orta sahada büyük savaş verdik. Onlarda da iyi oyuncular var. Yarattığımız şansları golle değerlendiremedik. Kafamızı kaldırıp yolumuza devam edeceğiz" dedi.