Fred'den kötü haber! Son 16 turunda...
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Fenerbahçe UEFA Avrupa Ligi'nde Anderlecht ile karşılaştı. Sarı-Lacivertliler'in Brezilyalı futbolcusu Fred, sarı kart görerek cezalı duruma düştü.

Son 5 Haber

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde

ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye maçının ardından isyan etti: "Ben mi yanlış anlıyorum"

Galatasaray'da Singo'ya Avrupa devi talip oldu! Türk futbol tarihine geçecek bonservis...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden Fenerbahçe, son 16 play-off turunda eşleştiği Anderlecht karşısına rövanş maçı için çıktı. İlk maçı Kadıköy'de 3-0 kazanan Sarı-Lacivertliler, deplasmana tur avantajını elinde bulundurarak gitti.
Fred sarı kart gördü
Rahat bir maç geçirmeyi planlayan Fenerbahçe, orta sahanın önemli ismi Fred'den kötü haber aldı. Brezilyalı futbolcu, mücadelenin 45+1'inci dakikasında sarı kart gördü.
Fenerbahçe Fred'i kaybetti
Fred, gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü. Sarı-Lacivertliler, son 16 turuna yükselmesi durumunda yıldız oyuncusundan yararlanamayacak.
Rakip, Olympiakos ya da Rangers olacak
Fenerbahçe, tur atlaması durumunda Yunanistan'ın Olympiakos ya da İskoçya'nın Rangers takımıyla eşleşecek.