Galatasaray, Energa'yı 56-50 mağlup etti
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Galatasaray, Energa'yı 56-50 mağlup etti

Son 5 Haber

Sakaryaspor'da arbede nedeniyle ertelenen kongre tarihi belli oldu

Göztepe'den 3. transfer! Alex Matos için Sheffield United ile anlaşma sağlandı

Lodi ile Duarte, Fred'i transfer için ikna etmeye çalıştıklarını açıkladı!

Aras Kargo, Lila Şengün’ü kadrosuna kattı

Beşiktaş Akatlar'a veda ediyor! Özkan Arseven'den EuroLeague ve transfer açıklaması
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Galatasaray, Energa'yı 56-50 mağlup etti
Galatasaray Kadın Basketbol Takımı, FIBA Avrupa Kupası B Grubu 5. hafta maçında sahasında Polonya ekibi Energa'yı 56-50 mağlup etti.
Ahmet Cömert Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk çeyreğini 16-12 üstün tamamlayan sarı-kırmızılı ekip, soyunma odasına 26-25 önde gitti.
Üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü sürdüren Galatasaray, son periyoda 43-41 önde girdi. Son çeyrekte rakibinin oyuna ortak olmasına izin vermeyen sarı-kırmızılılar, salondan 56-50 galip ayrıldı.
Galatasaray'da Victoria Macaulay, 15 sayıyla takımının en skorer ismi oldu.
Grupta oynadığı 5. maçta 4. galibiyetini alan sarı-kırmızılı ekip, liderliğe yükseldi. Energa ise 3 galibiyette kaldı.
Detaylar:
SALON: Dom Odbojke Bojan Stranic
HAKEMLER: Elisabeth Wurtenberger, Monika Ujhazi
MLADOST ZAGREB: Marelic, Dukic, Prlic, Sedlacek, Mihalj, Krnic, Sarcevic (L) (Sabljak, Nikacevic, Mitrasinovic, Bakonji)
GALATASARAY: Duff, Selçuk, Yasin, Doğukan, Venno, Gergye, Can (L) (Muzaffer, Onurcan (L), Özgür, Selim, Ufuk)
SETLER: 17-25, 21-25, 20-25
SÜRE: 66 dakika (20, 24, 22)