Galatasaray'da öncelik 20 milyon euro! Dursun Özbek devrede
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Galatasaray yönetimi, transferden önce futbolcuların alacaklarını ödemeye hazırlanıyor. Sarı-kırmızılılar, yaklaşık 20 milyon euroluk ödemeyi 15 Temmuz'a kadar gerçekleştirecek.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Yeni sezon öncesinde transfer çalışmalarını sürdüren Galatasaray'da yönetim, önceliği mevcut kadroya verdi. Sarı-kırmızılıların, futbolcuların alacaklarını kapatmak için yaklaşık 20 milyon euroluk ödeme yapacağı ve UEFA'ya borçsuzluk belgesi sunacağı öğrenildi.
Galatasaray'da öncelik mevcut kadro
Galatasaray'da yeni sezon planlaması sürerken, yönetim önemli bir karar aldı.
Sarı-kırmızılıların, transfer çalışmalarına devam etmesine rağmen önceliği mevcut kadronun ödemelerine verdiği belirtildi.
20 milyon euroluk ödeme yapılacak
Yönetimin, futbolcuların iki aylık alacaklarını 15 Temmuz'a kadar hesaplara yatırmayı planladığı öğrenildi.
Bu kapsamda yaklaşık 20 milyon euroluk bir ödemenin gerçekleştirileceği ifade edildi.
Söz konusu ödemelerin ardından kulübün UEFA'ya borçsuzluk belgesi sunacağı aktarıldı.
Transfer çalışmaları sürüyor
Galatasaray'da bir yandan orta saha ve forvet transferleri için çalışmalar devam ediyor.
Ancak yönetimin, başarılı kadronun mağdur olmaması adına önceliği futbolcuların alacaklarının ödenmesine verdiği belirtildi.
Sponsorluk anlaşmaları uzatıldı
Öte yandan sarı-kırmızılı kulübün sponsorluk gelirlerini artırmaya yönelik çalışmaları da sürüyor.
Galatasaray'ın iki şirketle sponsorluk sözleşmesini uzattığı öğrenildi.
Kasaya 15 milyon euro girecek
Yapılan anlaşmalar kapsamında forma sponsorluğundan kulübün kasasına sezon başına 15 milyon euro gelir gireceği belirtildi.
Yönetimin, sportif başarılara paralel olarak kulübün marka değerini artırmayı ve yeni gelir kaynakları oluşturmayı hedeflediği ifade edildi.




