G.Antep BB çıkışını sürdürmek istiyor
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
PTT 1. Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un teknik direktörü Hakan Kutlu, lider Samsunspor ile oynayacakları maçtan 3 puan alarak çıkışlarını sürdürmek istediklerini söyledi.

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

G.Antep BB çıkışını sürdürmek istiyor
Kutlu, yaptığı açıklamada, bu sezon kulüp tarihinin en iyi başlangıcını yaptıklarını hatırlattı.
Hedefi olan bir kulüp olduklarını, alınan sonuçların da kendilerini memnun ettiğini dile getiren Kutlu, bu hafta Samsunspor'a konuk olacaklarını anımsattı.
Zorlu Samsun deplasmanına 3 puan parolasıyla gideceklerini ifade eden Kutlu, "Lider Samsunspor maçından 3 puan alarak çıkışımızı sürdürmek istiyoruz" dedi.
Kutlu, takımının gösterdiği performanstan memnun olduğunu kaydetti.
Samsunspor ile Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, 3 Ekim Cumartesi günü saat 19.00'da Samsun 19 Mayıs Stadı'nda karşı karşıya gelecek.