Garry Rodrigues: Beşiktaş maçında 3 puan almak temel hedefimiz
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
MKE Ankaragücü'nün yıldız oyuncusu Garry Rodrigues, Süper Lig'de oynayacakları Beşiktaş maçı öncesi önemli açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Özgür Sancar-AJANSSPOR
MKE Ankaragücü'nün 33 yaşındaki başarılı kanat oyuncusu Garry Rodrigues pazar günü Süper Lig'de oynayacakları Beşiktaş maçı öncesi Radyospor'da Özgür Sancar'ın sorularını yanıtladı.
"Taraftarımızı mutlu edecek bir sonuçla edecek bir sonuçla ayrılmak istiyoruz"
Hafta sonu oynanacak maçta Beşiktaş'a karşı taraftarlarını mutlu etmek istediklerini belirten Burundili futbolcu “İyi gidiyoruz, iyi sonuçlar alıyoruz, iyi hissediyoruz. Ankaragücü taraftarını mutlu edebilecek daha iyi sonuçlar elde etmek istiyoruz. Pazar günü oynayacağımız maç da bunun için bir fırsat ve Ankaragücü’nü mutlu edebilecek bir sonuçla bu maçtan ayrılmak istiyoruz.” dedi.
"3 puan almak temel hedefimiz"
Beşiktaş maçında hedeflerinin üç puan almak olduğunu belirten Rodrigues “Beşiktaş iyi bir takım, Beşiktaş büyük bir takım ama biz kendi durumumuza bakıyoruz. Kendi yapacaklarımıza odaklanıyoruz ve durumumuzun gayet iyi olduğunu düşünüyoruz. Bu maçta 3 puan almak temel hedefimiz. Fırsatları değerlendireceğiz. Hatalarını değerlendireceğiz ve bunları lehimize çevirip 3 puanı hanemize yazdırmak istiyoruz. Tamamen üç puana kanalize olduğumuzu söyleyebiliriz.” dedi.

"Emre Belözğlu çok iyi bir teknik direktör"
Fenerbahçe'den eski takım arkadaşı Teknik Direktör Emre Belözoğlu ile birlikte çalışma deneyiminden bahseden Rodrigues “Çok iyi bir ilişkimiz var. Birbirimize karşılıklı saygı duyan iki insanız. Emre Belözoğlu ile çalışmak büyük bir keyif. Futbol ortamını, futbolcunun nasıl hissettiğini çok iyi biliyor. Ben zaten Türk futboluna yabancı bir oyuncu değilim. Bu ortamı biliyor olmak da büyük bir avantaj. Emre Belözoğlu ile de başarılıyız. Sürekli gelişimi göz önünde bulunduran iyi bir teknik direktör. Gayet iyi olduğumuzu söyleyebiliriz, daha iyi olma potansiyeline de sahibiz. Soyunma odasında çok profesyonel bir ilişkimiz var. Futbolcunun maç içerisinde nasıl hissettiğini bilen o ortamları yaşamış büyük bir isim. Dolayısıyla onunla çalışmak büyük bir avantaj. Önceden onunla takım arkadaşı olmam bizim teknik direktör-oyuncu ilişki kurmamız açısından bir avantaj. Bunu böyle değerlendiriyorum diyor.” dedi.
"Fenerbahçe için üzücü ama futbolun içinde bunlar var"
Fenerbahçe'nin UEFA Konferans Ligi'nde Nordsjaelland'a 6-1 mağlup olduğu maçı değerlendiren başarılı futbolcu “Maçı izleyemedim, çok geç saatteydi. Fenerbahçe için üzücü bir olay ama bunlar futbolun içinde var.” dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Fenerbahçe, Greenwood ile anlaştı! Marsilya dev teklifi reddetti...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) İskoçya - Brezilya | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) Fas - Haiti | Maç Sonucu: 4-2

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

McKenzie: "Türkiye'ye saygı duyuyoruz"

Fenerbahçe'den TFF'ye telefon!

Orlando City, Antoine Griezmann transferini açıkladı

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!
