Gaziantep Basketbol, evinde ilk galibiyetini aldı
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi'nin 3. haftası açılış maçında konuk ettiği İstanbul Ankaspor'u 81-77 mağlup eden Gaziantep Basketbol, evinde ilk galibiyetini aldı.

Son 5 Haber

Çorum FK, Ayberk Karapo transferinde sona geldi! İşte bonservis bedeli...

Fenerbahçe Beko-Beşiktaş GAİN final maçlarının takvimi belli oldu!

Hentbol Milli Takımımızın 2027 Dünya Şampiyonası'ndaki rakipleri belli oldu!

Trabzonspor'dan Ryan Roberto için yeni teklif!

Seride beşinci maçta kazanan Beşiktaş GAIN finalde!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi'nin 3. haftası açılış maçında konuk ettiği İstanbul Ankaspor'u 81-77 mağlup eden Gaziantep Basketbol, evinde ilk galibiyetini aldı.
Ligin ilk haftasında iç sahada iLab Basketbol'a 82-79 yenilen kırmızı-siyahlı ekip, sonraki hafta deplasmanda TED Ankara Kolejliler'i 85-89 yenmeyi başardı.
Dün, seyircisi önünde İstanbul Ankaspor'u 81-77 mağlup eden Gaziantep ekibi böylelikle evinde ilk galibiyetini kazandı.
Gaziantep Basketbol Genel Menajeri Boray Dai, AA muhabirine, ilk iç saha galibiyeti aldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Galibiyeti taraftara armağan eden Dai, "Seyir zevki güzel bir maç oldu. Taraftarımızın desteğiyle karşılaşmadan galip ayrılmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Genç ve dinamik bir kadromuz var. İnşallah sakatlık olmadan ve hedefimize doğru gideriz." diye konuştu.