Gaziantep'te Burak Yılmaz dönemi galibiyetle başladı!
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
Süper Lig'in 3. haftasında Gaziantep FK evinde konuk ettiği Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup ederek sezonun ilk üç puanını aldı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk'ten transfer açıklaması

TOFAŞ, ABD'li basketbolcu Shavar Reynolds'ı kadrosuna kattı

Başakşehir'in Avrupa'daki rakibi belli oldu!

Los Angeles’ın Kalbinde Türk Esintisi: Chobani Sponsorluğundaki ''Turkish Vibe Zone” Kültür ve Eğlenceyi Buluşturuyor!''

Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi ikinci eleme turundaki rakibi belli oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 3. haftasında Gaziantep FK evinde konuk ettiği Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup etmeyi başardı.
Gaziantep ilk üç puanı aldı, Gençlerbirliği'nin hasreti sürdü
Gaziantep FK, Burak Yılmaz yönetiminde sezonun ilk üç puanını hanesine yazdırırken, Gençlerbirliği ise üçüncü maçta da puana kavuşamadı.
Gaziantep geriden gelip kazandı
Karşılaşmanın 8. dakikasında konuk ekip Zuzek'in golü ile maçta 1-0 öne geçerken, ev sahibi 44'te Sorescu, 90+5'te ise Alexandru Maxim'in golü ile (p) karşılaşmada skoru lehine çevirdi.

Gençlerbirliği sonlarda 10 kişi kaldı
Gençlerbirliği'nde 64'te sarı kart gören Nalepa, 90+3'te ikinci sarı kartını görerek oyundan atıldı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...