Gençlerbirliği, Diego Angelo ile yollarını ayırdı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
TFF 1. Lig’de mücadele edecek Gençlerbirliği, 35 yaşındaki Brezilyalı stoperi Diego Angelo ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdı. İşte detaylar…

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Süper Lig’de veda eden ve TFF 1. Lig’de yeni sezona hazırlanan Gençlerbirliği’nde bir ayrılık yaşandı.

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, "Geçtiğimiz yıl takım kaptanlarımızdan olan Diego Angelo ile karşılıklı anlaşma sonucu yollarımızı ayırmış bulunuyoruz. Diego'ya emekleri ve ayrılırken göstermiş olduğu fedakarlıklar için teşekkür ediyoruz" denildi.
Daha önce Süper Lig’de Eskişehirspor, Antalyaspor ve Kayserispor formalarını giyen Brezilyalı futbolcu, geçtiğimiz sezon 25 maçta 3 gol, 1 asistle oynadı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...