Gençlerbirliği'nde neşeli antrenman
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Gençlerbirliği'nde neşeli antrenman

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Gençlerbirliği'nde neşeli antrenman
Teleset Mobilya Akhisarspor maçı hazırlıklarını sürdüren Gençlerbirliği , günü 14.30’da yaptığı tek antrenmanla tamamladı.
Neşeli ortamda geçen antrenman top kapma oyunu ile başladı. Daha sonra koşu çalışması yapan futbolcular ikinci bölüme eğlenceli oyun ile devam etti. Yaklaşık bir saat süren antrenman ayak tenisi ile son buldu.
Antrenmana tedavilerine devam edilen Nihat Şahin ve Marko Milinkovic katılmazken, tedavisine devam edilen Ahmet Oğuz takımdan ayrı koşulara başladı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...