Görevi bıraktı! Göztepe'de ayrılık...
Editör: Eren Tuncay
Son Güncelleme /
Göztepe Spor Kulübü Başkanı Mehmet Sepil, haziran ayı içinde yapılacak genel kurulla görevinden ayrılacağını açıkladı.

Son 5 Haber

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı

Tedesco, eski Fenerbahçeli ismi transfer listesine ekledi! Milli yıldız...
- Haberin Kaynağı:
İzmir ekibi Göztepe'de son dakika gelişmesi yaşandı.

Göztepe Başkanı Mehmet Sepil görevini bırakacağını açıkladı.
Sepil, "Değerli Göztepeliler" başlığıyla yaptığı yazılı açıklamada, şunları kaydetti:
"Haziran ayı içerisinde yapılacak Göztepe Sportif Yatırımlar AŞ Genel Kurulu ile 7 yıldır gururla üstlendiğim Göztepe Spor Kulübü Başkanlığı görevinden ayrılma kararı almış bulunuyorum. Kulübümüzü çok daha iyi noktalara getireceğine inandığım bu adımla yönetimde üstlenmiş olduğum tüm görevler bir İcra Kurulu tarafından yürütülecek olup, yeni bir yapı bayrağı devralana kadar yönetim sistemimiz bu şekilde devam edecektir. Göztepemiz Türk futbolunun hepimizce malum olan çarpık yapısı içinde parlayan bir yıldız olarak kalmaya devam edecektir."