Gülnaz Büşranur Coşkun: Bizden bir olimpiyat çalındı…
Editör: Aleyna Gürgen
Son Güncelleme /
Milli okçu Gülnaz Büşranur Coşkun yeni yaptığı bir paylaşımda Paris 2024 Olimpiyat Oyunları hakkındaki sözleri ile dikkat çekti. İşte detaylar...

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Okçu Gülnaz Büşranur Coşkun yeni açıklamalarında Paris 2024'e gidememesinin nedeninin 21 yaşın üstünde olması olduğunu belirtti. Coşkun paylaşımında kendisi ve Yasemin Anagöz'den bir Olimpiyat çalındığını söyledi.
Anagöz ve Coşkun'dan olimpiyat mektubu
Barış Pehlivan, Cumhuriyet Arka Bahçe'de Yasemin Anagöz ve Gülnaz Büşranur Coşkun'un bir mektubuna yer verdi. Mektupta ise şu ifadeler yer alıyordu: "Biz, Yasemin Anagöz ve Gülnaz Büşranur Coşkun. 2013’ten beri hem gençler hem büyükler kategorilerinde okçuluk milli takımını temsil ettik. Tüm bu spor kariyerimiz boyunca hem bireysel hem de takım halinde aldığımız başarılar Türkiye tarihindeki ilk başarılar oldu. Son 20 yılda büyükler kategorisinde Avrupa şampiyonluğu kazanabilen tek sporcularız. Geçen yıl, olimpiyat senesinde, sezon başında ilk 8’e giren kadronun milli takıma alınacağı söylendi."
Okçuların mektubu şu ifadelerle devam etti: "Ancak senenin son yarışmasından bir gün önce apar topar yeni bir kural açıklandı. Ve sadece ‘kadınlar’ kategorisinde 21 yaşından büyük sporcuların ilk 5’te yer almadığı takdirde takıma alınmayacağı belirtildi. Zaten ilk 5 sırada bulunan sporcular teknik heyet tarafından başarıya bakmaksızın ek puan verilerek seçildi. Biz de bu yüzden 6. ve 7. sırada kalmış olduk. Dünyanın hiçbir yerinde görülmemiş bu yaş kuralı, hem olimpiyat ruhuna ters hem de okçuluk gibi 50 yaşında bile yüksek performans gösterilen bir sporun doğasına aykırı. Destekledikleri sporcuların bizi sahada yenmeleri mümkün olmadığı için bizi seçmelere dahi almamak adına bu kuralı çıkardılar. Olimpiyatlara takım halinde (3 kadın sporcu) gidebilecekken, bizi ekarte edip Okçular Vakfı’ndan tek bir sporcunun gitmesini tercih ettiler."
"Bizden bir olimpiyat çalındı"
Barış Pehlivan'ın X üzerinden mektup hakkındaki paylaşımını alıntılayan milli okçu Gülnaz Büşranur Coşkun şunları söyledi: "23 yaşındayken Avrupa Şampiyonu oldum ve yaşım 24’e geldiğinde, 21’den büyük olduğum için milli takıma alınmadım. 10 yıllık emeğim, emeklerimiz, 10 yıldır bize yapılan yatırımlar bir çırpıda kenara atıldı. Bizden bir olimpiyat çalındı…"
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

BILD duyurdu: Beşiktaş'a Nübel transferinde soğuk duş

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Kim Min-jae çılgına döndü!

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Ganalı şamandan itiraf: Yanlışlıkla Türkiye'ye büyü yaptım

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

Geceye damga vuran kare! Herkes Nedved'in o halini konuşuyor

Başkan Yıldırım: 5 isimle görüştük
