Gürbulak: "Açıkçası deplasmanlarda da kazanamıyoruz onu da kırmak istiyoruz"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
TFF 1. Lig ekibi Çorum FK futbolcusu Oğuz Gürbulak, deplasmanda oynanacakları Sarıyer maçı hazırlıkları sırasında açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Çorum FK, Trendyol 1. Lig'in 22. haftasında deplasmanda oynanacakları Sarıyer maçı hazırlıklarını, Arca Çorum FK Tesisleri'nde Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu yönetiminde yaptığı antrenmanla sürdürdü. Antrenman öncesinde Oğuz Gürbulak açıklamalarda bulundu.
"Açıkçası deplasmanlarda da kazanamıyoruz onu da kırmak istiyoruz"
Oğuz Gürbulak Sarıyer maçının bilincinde olduklarını söyleyerek, "Bu maçı kazanırsak önümüz gerçekten çok açık. Ona göre hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Bu ligde rakipler bize ekstra motive oluyor ve bununda bilincindeyiz. Açıkçası deplasmanlarda da kazanamıyoruz. Onu da kırmak istiyoruz. Bu maça ona göre hazırlanıyoruz, motivasyonumuz yüksek. İnşallah elimizden geleni yapacağız. Bu lig gerçekten zor, bizim için daha da zor. Çünkü rakipler bizim kadromuzu görünce daha da fazla motive oluyor. Taraftarlarımız, bizleri sonuna kadar desteklesinler, burada yeni gelen arkadaşlarımız da var. Takımın bütününü oluşturmak gerçekten kolay değil, biraz zaman istiyor. Bizi sonuna kadar desteklesinler, inşallah o hedefimize ulaşacağız" diye konuştu.