Hentbol Genç Kızlar ve Erkekler il birinciliği sona erdi
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Genç Erkekler ve Genç Kızlar İl Birinciliği organizasyonu sona erdi. İşte şampiyonlar ve detaylar...

Son 5 Haber

Trabzonspor, Onana'nın alternatifi olarak gördüğü Portekizli kaleci Jose Sa ile prensip anlaşması sağladı

Real Madrid'de Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

Milli takıma gol atmıştı, Trabzonspor gözüne kestirdi!

Galatasaray'da Jhon Duran gelişmesi! Bu sefer karar çıktı

Trabzonspor'da Gustavo Hamer yeniden gündemde!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 2022-2023 eğitim ve öğretim yılı okul sporları organizasyonu olarak Hentbol turnuvası düzenlendi. Turnavanın ismi ise Hentbol Genç Kızlar ve Erkekler il birinciliği oldu. 10 takımın katıldığı turnuva sona erdi. Detaylar...
Turnuvaya katılan Erkekler Takımlar:
Erkeklerde Kokpit Havacılık Lisesi, Köyceğiz Fen Lisesi, Köyceğiz Anadolu Lisesi, Bodrum Halil İbrahim Hiper Adnan Hiper Anadolu Lisesi, Milas Şehit Murat İnci İmam Hatip Lisesi katıldı.
Turnuvaya katılan kadın takımlar:
Genç Kızlarda ise Bodrum Halil İbrahim Hiper Adnan Hiper Anadolu Lisesi ve Köyceğiz Anadolu Lisesi
Kadınlarda şampiyon kim oldu?
Genç Kızlar ve Erkekler İl Birinciliği olarak yapılan turnuvada şampiyon takımlar arasında kadınlar takımında Bodrum Halil İbrahim Hiper Adnan Hiper Anadolu Lisesi birinci oldu.
Erkeklerde şampiyon kim oldu?
Genç Erkeklerde Ula Koktip Lisesi Köyceğiz Fin Lisesini 33-5, Milas Şehit Murat İnci Lisesini 30-25, Köyceğiz Anadolu Lisesini hükmen ve Bodrum Halil İbrahim İper Adnan İper Anadolu Lisesini de 29-25 yenerek namağlup şampiyon oldu.