Hüseyin Eroğlu, 2-1 kaybettikleri maç hakkında konuştu
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Hüseyin Eroğlu, 2-1 kaybettikleri maç hakkında konuştu

Son 5 Haber

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok

Türkiye VNL'de Gücünü Gösterdi: Dünya Üçüncülüğü Geldi

Filenin Sultanları'nın maçına damga vuran halay sevinci

Francisco Conceiçao'dan Ronaldo'yu kızdıracak sözler
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Hüseyin Eroğlu, 2-1 kaybettikleri maç hakkında konuştu
Altınordu teknik direktörü Hüseyin Eroğlu, Büyükşehir Belediyesi Erzurumspor ile oynadıkları ve 2-1 kaybettikleri maçı değerlendirdi. Eroğlu, rakiplerinin son haftalarda iyi sonuçlar aldığını ifade etti.
“Savunmada dengesiz yakalandık”
Erzurum'a puan almak için geldiklerini dile getiren Eroğlu, "Penaltıyı değerlendiremedik. İkinci yarıda rakip takımın seyirciyle üzerimize geleceğini biliyorduk. Kalemizde golü bulunca maçı bırakmadık. Savunmada dengesiz yakalandığımız pozisyonlar oldu ve duran toptan gol yedik. Rakibimizi tebrik ediyorum." diye konuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...