İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Gazeteci Bahar Feyzan'ın Youtube kanalına konuştu. Hacıosmanoğlu, yapılan eleştirilere ve istifa edip etmeyeceği sorusuna yanıt verdi. İşte o açıklamalar...

Son 5 Haber

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
2026 Dünya Kupası'nda Avustralya ve Paraguay karşısında alınan mağlubiyetlerin ardından grup aşamasında turnuvaya veda eden A Milli Takım'da yaşanan hayal kırıklığı futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Eleştirilerin odağındaki isimlerden biri olan Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, gazeteci Bahar Feyzan'ın YouTube kanalına konuk olarak gündeme ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Hacıosmanoğlu, hem kendisine yöneltilen tepkileri değerlendirdi hem de istifa edip etmeyeceğine dair sorulara yanıt verdi.
- İşte İbrahim Hacıosmanoğlu'nun açıklamaları
-"İstifa edecek misiniz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Niye istifa edeyim ki ben! Kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapacak çok iş var. 19-20 yaşında bu çocuklar. Eleştirmeye devam etsinler. Ben şahsım adına 50 sefer özür diledim."

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"
"Akın Gürlek'i niye işaret ettiniz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Ahmet Çakar, 'bizim çocuklar değil, onun bunun çocukları' dedi. Bu çocukların aileleri var. Normalde 'ben elimden geleni yaptım, sahaya çıkacak halim yok' diyebilirdim. Sorumsuzluk olurdu. Ben kendimi ortaya attım, bana saldırsınlar çocukları rahat bıraksınlar diye. Ben kurnaz biri olsam 'bana ne elimden geleni yaptım' derim."
"Futbol sonuç alma işi, siz ne derseniz deyin ortada sonuç yok."

İbrahim Hacıosmanoğlu: "Rakipler bizi ezerek yenmedi. Öyle olsa söylenecek bir şey yok. Yüzde 80 topa hakimdik, bu ne demek biliyor musunuz. Çok art niyetli insanlar var. Daha ilk maçta çocuklara saldırdılar. Tarihinde ilk defa UEFA Uluslar A Ligi'ne çıktılar. Kenar mahalle ülkeleriyle oynuyorduk, şimdi eylülde Fransa, İtalya, Belçika ile oynayacağız. Kim çıkardı, bu çocuklar çıkardı. Bunlar 19-20 yaşında. Trendyol'un CEO'su Çağlayan Çetin'in 21 yaşındaki kızının attığı mesajdaki duyarlılık beni duygulandırdı."
"Montella hiçbir özeleştiri yapmadı, böyle bir şey olur mu?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Yok, öyle bir şey demedi. Özeleştirilerin çoğunu ben yaptım ama 'onun bunun çocuğu' ne demek, maç mı sattı bu çocuklar! Benim tepkim buna. Yoksa insanlar eleştirecek tabii."
"Peki niye olmadı?"

İbrahim Hacıosmanoğlu: "İnanır mısınız 2 gün 2 gece sinirimden sabaha kadar ağladım. Olmayacak şeyler oldu. İki maç da futbol tarihine geçti. 65 şut atıyorsun 2 maçta, topla yüzde 80 sen oynuyorsun, 4 tane topun direkten dönüyor, 1 tanesi içeri girmiyor. 65 şuttan 1'i gol olsa ABD'yi yenersek yolumuza devam ediyoruz."
"Sizin açıklamalarınızı yönlendirecek basın danışmanınız yok mu?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Ben kalbiyle diliyle konuşan bir insanım. Herkes var yanımda ama ben ezber bozmak istiyorum. Ben kapı arkasında ayrı, toplum önünde ayrı konuşan biri değilim. 'Onun bunun çocuğu' diyene dosya hazırlattım. Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunacağım. Tepkim buna."
"İlkokul mezunu musunuz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Kendim defalarca söyledim, 11 yaşıma kadar Of'ta yaşadım. Sonra İstanbul'a geldim. Çocukken Trabzon'da inek beklerken Trabzonspor başkanlığını hayal ediyordum. 'Bu başkanları Allah özel yaratmış herhalde, elini kaldırıyor binlerce insan peşinden gidiyor' diye düşünürdüm. Bunu Kulüpler Birliği toplantısında da söyledim. Okumak güzel şey ama insanın kendini yetiştirmesi, insanların gönüllerine girerek buralara gelinmesi önemli. Ben öyle yapıyorum."
"Madem eleştirileri dert ediyorsa futbolcular, neden telefonları toplayıp sadece maçlara konsantre olmadınız?"
- İbrahim Hacıosmanoğlu: "Nazi kampı anlayışı gibi değil ki bu."
