İldiz : "Hak etmedik"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
İldiz : "Hak etmedik"

Son 5 Haber

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

İldiz : "Hak etmedik"
Giresunspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, Göztepe ile oynadıkları ve 2-1 kaybettikleri müsabakanın başında kalelerinde gördükleri golle biraz bocaladıklarını söyledi.
Ancak 15. dakikadan itibaren maçın sonuna kadar oyunda baskılı olduklarını kaydeden İldiz, "İstediğimiz golleri bulamadık. Bugün kalemize gelen iki yan toptan kalemizde gol gördük. Müsabakayı son saniyeye kadar kovaladık. Verdiğimiz mücadele ile skoru eşit tutmuyorum ama futbol var böyle şeyler. Özellikle 3. bölgede daha çok üretmeliydik. Çok hak etmediğimiz bir mağlubiyet aldık." dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...