İlhan Özer: “9. dakikayı aşamıyoruz erken gol yiyoruz”
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
İlhan Özer: “9. dakikayı aşamıyoruz erken gol yiyoruz”

Son 5 Haber

Dünya Kupası teknolojisi Süper Lig'e geliyor! Kulüpler ortak karar aldı

Levent Mercan: "İsmail Kartal inanılmaz motive"

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

İlhan Özer: “9. dakikayı aşamıyoruz erken gol yiyoruz”
Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü İlhan Özer, Adanaspor ile oynadıkları karşılaşmada oyuncularının iyi mücadele ettiğini belirterek, ”Bir türlü bu 9. dakikayı aşamıyoruz, erken gol yiyoruz ama buna rağmen oyuncularımız oyunu bırakmadılar” dedi.
“Adanaspor’u tebrik ediyoruz"
Spor Toto 1. Lig’in 27. haftasında Kardemir Karabükspor sahasında ağırladığı Adanaspor karşısında 1-0 mağlup oldu. Maç sonunda açıklamalarda bulunan Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü İlhan Özer, “Adanaspor’u tebrik ediyoruz. İyi bir mücadele oldu. Genç arkadaşlarla 17-18 yaşındaki oyuncularla mücadele ediyoruz. Bu milli takım arası daha çok çalışma fırsatı bulduk. Bir türlü bu 9’uncu dakikayı aşamıyoruz erken gol yiyoruz ama buna rağmen oyuncularımız oyunu bırakmadılar. Ellerinden geleni yaptılar. Pas yüzdesi ve pozisyona da girdiler. Çalışmalarımız devam edecek. 7 haftalık bir süreç var. Elimizden geldiğince gençlerle puan almak için tüm gayretimizle çalışacağız” diye konuştu.