İran Milli Futbol Takımı Los Angeles'ta "mesaj" bıraktı
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci haftasında Belçika'yla golsüz berabere kalan İran Milli Futbol Takımı, maçın oynandığı Los Angeles Stadı'ndan soyunma odalarına bir mesaj bırakarak ayrıldı.

Son 5 Haber

Mısır'dan tarihi galibiyet! Yeni Zelanda'yı geriden gelip yendi

Trabzonspor'dan Artem Dovbyk transferi için kiralama formülü

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella kararını açıkladı

Muslera'yı iki kez mağlup eden Yeşil Burun Adaları avantajı kaptı

SEO Başlık: Dünya Kupası'nda İlginç Tablo! G Grubu'nda 3 Maçtır Kazanan Yok
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu'nda mücadele eden İran Milli Takımı, Belçika ile golsüz berabere kaldığı ikinci maçın ardından karşılaşmanın onandığı Los Angeles Stadı'nın soyunma odasına bir mesaj bırakarak ayrıldı.
"Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık"
İran Milli Takımı'nın basın ekibinden yapılan açıklamaya göre, soyunma odasına bırakılan notta, "Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar, İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles. Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler. Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle." ifadeleri kullanıldı.