İsmail Kartal maç sonunda çıldırdı! ''Daha önce görmediğim şeyler görüyorum''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Persepolis, İsmail Kartal döneminde ilk yenilgisini Shams Azar karşısında yaşadı. İsmail Kartal maç sonunda sinirlendi ve rakip teknik adamın elini sıkmadan soyunma odasına gitti.

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Persepolis, İsmail Kartal yönetiminde İran Ligi'ndeki ilk mağlubiyetini Shams Azar karşısında yaşarken, tecrübeli çalıştırıcının maçın bitimiyle rakip teknik direktör Mehdi Rahmati'nin elini sıkmayı reddetti. Kartal neden sıkmadığını da açıkladı. Detaylar...
''Biz futbol oynayan bir takımız''
Maç sonunda açıklama yapan İsmail Kartal, "Beklediğim kaliteyi gösteremedik. Milli oyuncularımızın birçoğu yorgundu. Geçtiğimiz hafta iyi antrenman yapamayan birkaç sakat futbolcumuz vardı. Persepolis sahaya her çıktığında savaşmalı ve iyi oynamalı. Biz futbol oynayan bir takımız. " dedi.
''Her maçta rakip yedek kulübesi hakemin üzerinde baskı kuruyor''
El sıkmama olayı hakkında konuşan Kartal, "Her maçta rakip yedek kulübesi hakemin üzerinde baskı kuruyor. Daha önce görmediğim şeyler görüyorum, bunlar normal değil. Kaybettiğimiz doğru ve rakibi tebrik ediyoruz ama hakemler oyunun hızlanmasına izin vermeli." dedi.