Ivo Vieira: ''Puan aldığımız için sevinçliyiz''
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'de Siltaş Yapı Pendikspor teknik direktörü Ivo Vieira, Gaziantep FK maçının ardından açıklamalarda bulundu. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig'in 19. haftasında deplasmanda Gaziantep FK ile 2-2 berabere kalan Siltaş Yapı Pendikspor'un teknik direktörü Ivo Vieira, bir puan aldıkları için sevinçli olduklarını söyledi.
"Sonucunda iki gol atmayı başardık"
Vieira, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında, maça iyi başlamadıklarını ifade etti. Rakibin zorlu olduğunu belirten Vieira, şunları kaydetti:
"Bugün zor bir maç oldu bizim için. Zorlu bir rakibimiz vardı. İkinci yarı oyuncularım maçı hiç bırakmadı, iyi mücadele etti. Sonucunda iki gol atmayı başardık ve bir puan aldık. Soyunma odasında oyuncularımı tebrik etti