İzmir derbisinde zafer Göztepe'nin! Karşıyaka'yı mağlup etti
Editör: Arif Can Yıldız
Son Güncelleme /
KFC Kadınlar Voleybol 1'inci Ligi'nde oynanan İzmir derbisinde Karşıyaka ile Göztepe karşı karşıya geldi. Rakibine konuk olan Göztepe mücadeleden 3-1 galip ayrıldı.

Son 5 Haber

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
KFC Kadınlar Voleybol 1'inci Ligi'nde puan tablosunun ilk 2 sırasını paylaşan Karşıyaka ile Göztepe karşı karşıya geldi.
Karşıyaka Mustafa Kemal Atatürk Spor Salonu'nda oynanan mücadeleyi konuk ekip 3-1 kazandı.
Göztepe, bu sezon ilk defa set kaybetti
Karşıyaka deplasmanına çıkmadan önce ligde 7 mücadelede boy gösteren Göztepe, bu karşılaşmaların hepsini set kaybetmeden 3-0 kazanmıştı. Sarı-kırmızılı ekip bu sezonun ilk setini Karşıyaka'ya karşı kaybetmiş oldu.
Zirvede yalnız kaldı
Bu sezon çıktığı 8 maçını da kazanan Göztepe, topladığı 24 puan ile liderlik koltuğunda bulunuyor.
Set sonuçları
1.Set: 13-25
2.Set: 25-23
3.Set: 17-25
4.Set: 15-25