Jakirovic: "Takımımı kutluyorum"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Kayserispor Teknik Direktörü Sergej Jakirovic, 1-1 biten Eyüpspor karşılaşması sonrası konuştu.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Kayserispor Teknik Direktörü Sergej Jakirovic, Eyüpspor ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından basın toplantısında açıklama yaptı.
"Maçın sonunda da beraberlik golünü bulduk"
Jakirovic, uzatmada gelen beraberlik golünü hak ettiklerini dile getirdi.
Takımını gösterdiği performanstan dolayı tebrik eden Bosna Hersekli teknik adam, "Takımımı kutluyorum. Bugün çok iyi mücadele ettiler, çok iyi bir maç çıkardılar. Taktiksel planı sahada harfiyen uyguladılar. Savunmada sadece bir hata yaptık. Rakibimiz de bu hatamızı cezalandırdı. Ancak pes etmedik. Maçın sonuna kadar geri dönmek için mücadele ettik ve dört önemli gol fırsatı yakaladık. Maçın sonunda da beraberlik golünü bulduk. Bu golü de hak ettiğimizi düşünüyorum. Böyle devam etmemiz gerekiyor. Bundan sonra da puan veya puanlar almaya devam edeceğiz." değerlendirmesinde bulundu.