Kadın milli hentbolcular, 4'lü turnuvaya katılacak
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Kadın milli hentbolcular, 4'lü turnuvaya katılacak

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Kadın milli hentbolcular, 4'lü turnuvaya katılacak
A Milli Kadın Hentbol Takımı, Antalya'da 4'lü turnuvaya katılacak.
Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre 2017 Dünya Şampiyonası Avrupa Elemeleri play-off turunda Çekya ile oynayacağı müsabakalar için Antalya'da kamp çalışmalarını sürdüren A Milli Takım, hazırlık turnuvasında mücadele edecek.
Milliler, 1-3 Haziran tarihlerinde Süleyman Evcilmen Spor Salonu'nda Rusya, Makedonya ve Litvanya ile karşılaşacak.
Türkiye'nin maç programı şöyle:
Yarın:
19.00 Türkiye-Litvanya
2 Haziran:
17.00 Türkiye-Rusya
3 Haziran:
17.00 Türkiye-Makedonya
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...