Karabükspor kahvaltıda bir araya geldi
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Karabükspor kahvaltıda bir araya geldi

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Karabükspor kahvaltıda bir araya geldi
Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel, teknik ekip ve futbolcular ile bir kafede düzenlenen kahvaltı etkinliğinde bir araya geldi.
Bu hafta sahasında İstanbulspor’u konuk edecek Kardemir Karabükspor’da kahvaltı etkinliği düzenlendi. Yazıköy’de bulunan bir kafede düzenlenen kahvaltıya Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel, teknik ekip, futbolcular ve basın mensupları katıldı.
Kahvaltı sonunda Yazıköy Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Deniz Tüzer, Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel’e derneğe vermiş olduğu katkılardan dolayı plaket takdim etti ve kırmızı-mavili takıma Spor Toto 1.Lig’de başarılar diledi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...