Karşıyaka’da Ömer Faruk 9 maçta 9 gol attı
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
TFF 3. Lig 4. Grup ekiplerinden Karşıyaka’da Ömer Faruk Sezgin bahis oynadığı gerekçesiyle 8 aylık bir ceza almıştı.

Son 5 Haber

Okan Buruk'un oğlunu görenler tanıyamadı! Boyu babasını geçti

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
TFF 3. Lig 4. Grup ekiplerinden Karşıyaka’da Ömer Faruk Sezgin bahis oynadığı gerekçesiyle 8 aylık bir ceza almıştı. Ancak benzer durumdaki bazı futbolcuların 45 gün ceza almasını emsal gösterilerek indirim talebinde bulunuldu. Türkiye Futbol Federasyonu’nun bu talebi değerlendirmesi sonucu cezası düşürülen 26 yaşındaki forvet, yeniden sahalara döndü.
Takıma katıldıktan sonra kısa sürede uyum sağlayan deneyimli oyuncu, attığı gollerle Karşıyaka’nın hücum gücüne önemli katkı sundu. Maç eksiğini hızla kapatan ve form grafiğini her geçen gün yükselten Ömer Faruk Sezgin, yeşil-kırmızılı formayla çıktığı 9 maçta 9 gol kaydetti.
Her 66 dakika gol atıyor
Sezgin, şu ana kadar 9 maçta 596 dakika sahada kaldı. Bu süreçte Alanya 1221 ve Uşakspor karşılaşmalarında birer gol atan Ömer Faruk, Altay ve Ayvalıkgücü Belediyespor maçlarında ise ikişer kez fileleri havalandırdı. Nazilli Belediyespor karşısında hat-trick yaparak öne çıkan Sezgin, her 66 dakikada bir gol atma başarısı gösterdi.