Kayserispor yeni sezonun ilk transferini yaptı: İmzayı atıyor!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Süper Lig takımlarından Kayserispor, son olarak Adana Demirspor’da forma giyen ve sözleşmesi sona eren İzzet Çelik ile anlaşmaya vardı... İşte detaylar.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, yeni sezon öncesi ilk dış transferini gerçekleştirdi.
İzzet Çelik ile anlaşma sağlandı
Sarı-kırmızılılar, son olarak Adana Demirspor forması giyen orta saha oyuncusu İzzet Çelik ile 3 yıllık anlaşma sağladı.
Bonservis ücreti yok
Kayseri temsilcisi, 21 yaşındaki orta saha oyuncusunu bonservissiz olarak kadrosuna dahil etti.
27 maç 1 asist
İzzet Çelik, 2024-2025 sezonunda Adana Demirspor forması ile 27 karşılaşmaya çıktı ve 1 asist kaydetti.
Başarılı futbolcu, ilerleyen günlerde Kayseri’ye gelerek resmi sözleşmeye imza atacak.
Forma giydiği takımlar
20 yaşındaki merkez orta saha oyuncusu, daha önce Adana Gençlerbirliği, Diyarbekir Spor ve Bayrampaşa formalarını giydi.