Kemal Kılıç: "Yine de bir puan önemli iki takımı da kutluyorum"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Kemal Kılıç: "Yine de bir puan önemli iki takımı da kutluyorum"

Son 5 Haber

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı

Tedesco, eski Fenerbahçeli ismi transfer listesine ekledi! Milli yıldız...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Kemal Kılıç: "Yine de bir puan önemli iki takımı da kutluyorum"
Spor Toto 1. Lig’in 27. haftasında Balıkesirspor Baltok, sahasında Giresunspor ile 1-1 berabere kaldı.
Giresunspor teknik direktörü Kemal Kılıç kazanacakları maçtan bir puanla ayrıldıkları için üzgün olduklarını ifade etti.
"ilk yarı iki taraf içinde durgun bir oyun oldu"
Kılıç “ilk yarı iki taraf içinde durgun bir oyun oldu. İkinci yarı oyunu kazanmak için iki tarafta önemli hamleler yaptı. Bugün kaybedebilirdik te kazanabilirdik te tam kazandık derken uzatmada golü yedik. Çok ihtiyacımız vardı gerçekten çok büyük bir moral kazanacaktık üç puanla ayrılsaydık. Rakiplerin kaybettiği haftada kazanmak önemli olacaktı. Belki maçtan önce bir puana kötü karşılamazdım ama tam maçı aldık derken 2 puan kaybetmemiz kötü oldu. Balıkesirspor etkili bir iç saha takımı. Yine de bir puan önemli iki takımı da kutluyorum” şeklinde konuştu.