Kenan Koçak: “Fazla sevinmeye vaktimiz yok”
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Kenan Koçak, Kocaelispor müsabakasının ardından, “Sevinçliyiz üç puan aldığımız için ama fazla sevinmeye vaktimiz yok. Salı günü önemli bir kupa maçımız var” dedi.

Son 5 Haber

FIFA'dan Kocaelispor'a transfer yasağı!

Amine Boutrah, Bursaspor'da: İmzalar atıldı!

Vincenzo Montella, Kenan Yıldız ve Ferdi Kadıoğlu'nun sağlık durumunu açıkladı

İsmi G.Saray'la anılmıştı: Bernardo Silva teklif yapan takımı açıkladı!

A Milli Takım'ın rakibi Avustralya, hazırlık maçında İsviçre'ye diş geçiremedi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol 1. Lig'in 10. haftasında MKE Ankaragücü, sahasında ağırladığı Kocaelispor'u 4-2'lik skorla mağlup etti.
Maç sonu MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Koçak, değerlendirmede bulundu.
"Çok sayıda fırsatı değerlendiremedik"
Koçak, “Ankaragücü taraftarına teşekkür ediyorum bizi gerçekten bugün ilk saniyeden son saniyeye kadar çok müthiş desteklediler. Galibiyette de çok büyük pay sahibi oldular. Ankaragücü taraftarının ne olduğunu, nasıl olduğunu bize çok güzel bir şekilde gösterdiler. Çok sayıda fırsatı değerlendiremedik. Sevinçliyiz üç puan aldığımız için ama fazla sevinmeye vaktimiz yok. Salı günü önemli bir kupa maçımız var. Bugün sevineceğiz ama yarın sabah idmanla beraber salı günkü maçın hazırlığına başlayacağız. Bu yolda hedeflerimize doğru ilerleyerek çalışacağız. Bugün öncelikle takımı tebrik ediyorum haklı bir galibiyet aldıkları için” ifadelerini kullandı.