Kenan Yıldız'dan özür mesajı
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
İtalya Serie A Ligi 34. haftasında Monza'yı sahasında mağlup eden Juventus'ta kırmızı kart gören milli futbolcu Kenan Yıldız, özür diledi... İşte detaylar.

Son 5 Haber

Geceye damga vuran kare! Herkes Nedved'in o halini konuşuyor

Kim Min-jae çılgına döndü!

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
İtalya Serie A Ligi 34. haftasında Juventus, sahasında konuk ettiği Monza'yı 2-0 mağlup etti.
Siyah-Beyazlı takıma 3 puanı getiren golleri 11. dakikada Nicolas Gonzalez ve 33. dakikada Kolo Muani kaydetti.
İtalyan devi Juventus'ta milli futbolcumuz Kenan Yıldız karşılaşmaya ilk 11'de başladı.
Kenan Yıldız kırmızı kart gördü
19 yaşındaki yıldız futbolcu, mücadelenin 45+1. dakikasında Alessandro Bianco'ya yaptığı hareket sonrası kırmızı kartla oyun dışı kaldı.
İlk kez kırmızı kart gördü
Yıldız futbolcu, kariyerindeki ilk kırmızı kartı gördü.
Özür diledi
Yıldız futbolcu; kırmızı kart gördüğü için taraftarlardan, takım arkadaşlarından, teknik ekipten ve kulüpten özür diledi.

"Rakibime vurmak gibi bir niyetim yoktu"
Sosyal medya hesabından bir özür mesajı yayınlayan Kenan Yıldız, "Dün akşam sahada yaşananlar nedeniyle derin üzüntü duyuyorum. Rakibime vurmak gibi bir niyetim yoktu ve ondan özür diliyorum. Bu hareketin gerçek niyetlerimi aşan bir hareket olduğunu, benim doğamı ve futbola bakış tarzımı yansıtmadığını açıklığa kavuşturmak istiyorum.
Yaşananlar için takım arkadaşlarımdan, antrenörümden, teknik ekipten, kulüpten ve taraftarlardan tekrar özür dilemek ve bu zor durumda bile eksilmeyen destekleri için onlara teşekkür etmek istiyorum" ifadelerini kullandı.
8 gol 5 asist
Öte yandan bu sezon Juventus ile 46 maça çıkan milli futbolcu 8 gol ve 5 asist kaydetti.