Kış transfer dönemi başladı: 6 Süper Lig kulübü FIFA'dan yasaklı!
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Kış transfer dönemi, 13 Ocak itibarıyla resmen başladı. Süper Lig'de mücadele eden 6 kulüp ise transfer yasakları sebebiyle kadrolarına takviye yapamayacaklar. İşte detaylar...

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, Arizona'daki ilk idmanını taraftar eşliğinde yaptı

NBA final serisinde Spurs, Knicks deplasmanda devirdi, seriyi 2-1'e getirdi

Dünya Kupası'nda skandal! ABD'de yılın hakemini ülkeye almadı, turnuvada görev yapamayacak

Beşiktaş, Brezilyalı yıldız Douglas Luiz'i gündemine aldı

Aziz Yıldırım, Vedat Muriqi'nin ardından Guirassy'nin transferini de bitirmeye çok yakın
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Hüseyin Özkök – AJANSSPOR
Türkiye’de bugün itibarıyla başlayan kış Transfer dönemi 11 Şubat günü saat 24:00’te sona erecek. Süper Lig’den altı kulüp ise FIFA’dan transfer yasaklı oldukları için borçlarını ödemedikleri takdirde transfer yapamayacaklar.
FIFA’nın transfer yasaklı kulüpler listesinde yer alan 6 Süper Lig kulübü şunlar:
- Adana Demirspor 2 dönem
- Antalyaspor 2 dönem
- Eyüpspor 3 dönem
- Hatayspor 2 dönem
- Kayserispor 3 dönem
- Samsunspor 2 dönem
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...