Küme düşen ilk takım belli oldu!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri. Trendyol 1. Lig’de yarın Erzurumspor FK ile karşılaşacak olan Giresunspor, 2023-2024 sezonunda küme düşen ilk takım oldu. İşte detaylar.

Son 5 Haber

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR-HABER
Giresunspor, Trendyol 1. Lig'de yarın deplasmanda Erzurumspor FK ile oynayacağı maç öncesinde kötü haber aldı ve küme düştü.
Fark 23'e çıktı
Bu akşam oynanan maçlarda ateş hattındaki takımlardan Adanaspor, evinde lider Eyüpspor’u 1-0 yenerek puanını 30 yaptı ve Giresunspor ile arasındaki puan farkını 23'e yükseltti.
Giresunspor matematiksel olarak düştü
Bu sonucun ardından Giresunspor’un matematiksel olarak bir alt lige düşmesi kesinleşti.
Prestij mücadelesi verecek
Giresunspor bundan sonraki maçlarında prestij mücadelesi yapacak.
Giresunspor'un kalan maçları
- Erzurumspor
- Tuzlaspor
- Kocaelispor
- Göztepe
- Sakaryaspor
- Gençlerbirliği
- Ümraniyespor
Küme düşme hattı puan durumu
- 10- Erzurumspor: 37
- 11- Ümraniyespor: 34
- 12- Keçiörengücü: 32
- 13- Manisa FK: 31
- 14- Şanlıurfaspor: 30
- 15- Adanaspor: 30
- 16- Tuzlaspor: 28
- 17- Altay: 15
- 18- Giresunspor: 7
Not: Küme düşen Giresunspor'un 3 puanı silinmişti.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...