"Lider olarak çıkmayı hedefliyoruz.."
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Basketbol ULEB Avrupa Kupası'nda grup kura çekimi sonrası konuşan Trabzonspor Medical Park Genel Menejeri Nihat Mala, "Grubumuzdan lider olarak çıkmayı hedefliyoruz" dedi.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Lider olarak çıkmayı hedefliyoruz.."
Trabzonspor Medical Park, kura çekimi sonucu (D) grubunda Unics Kazan, Buducnost, Banvit, Aris, Steaua CSM ve EximBank Bucharest takımları ile eşleşirken, kurayı değerlendiren menajer Pala, "Grupta başarılı sonuçlar alacağımıza inanıyoruz. Grubumuzdan lider olarak çıkmayı hedefliyoruz. Geçen sene kurduğumuz takım ile EuroChallenge de final oynayıp, ligde normal sezonu 6. bitirme başarısını sağladık" diye konuştu.
Basketbolda yeni bir ekip olduklarını ifade eden Mala, "Fakat Trabzonspor olarak başarılarla dolu bir spor geçmişimiz var. Taraftarımızla bütünleşip Trabzonspor Medical Park olarak gücümüzü ortaya koymaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.