"Ligi en iyi şekilde bitirmek istiyoruz"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Ligi en iyi şekilde bitirmek istiyoruz"

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Ligi en iyi şekilde bitirmek istiyoruz"
Spor Toto Basketbol Süper Ligi'nde 24. haftanın son maçında Galatasaray Odeabank'a 95-88 yenilen Muratbey Uşak'ın başantrenörü Ozan Bulkaz, iyi hazırlandıkları karşılaşmada mağlup olduklarını söyledi.
Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Bulkaz, maçta basit hatalar yaptıklarını belirterek, "Öncelikle oyuncularıma teşekkür ediyorum. İyi mücadele ettiler ama çok basit hatalar yaptık. İyi hazırlandığımız bir maçtı. Evimizde Galatasaray'ı yenebilirdik. Taraftarımız da muhteşemdi. Ligi en iyi şekilde bitirmek istiyoruz." diye konuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...